Praktiske oplysninger til stævnet

Der er begrænset med plads på havnen. 


Det betyder der ikke kan stå biler og trailere på havneområdet fra kl 9.00 lørdag morgen og til stævnet er afviklet. Der vil være mulighed for at stille både trailere og biler langs vejen som anvist på kortet. 


En række parkeringspladser foran Jægerhuset er reserveret til Jægerhusets gæster og må derfor ikke benyttes. 


Venligst følg P-vagternes anvisninger. 


Der er mulighed for at læsse joller af på havnen fra fredag kl 17.00 og frem til kl. 20.00 og igen lørdag fra kl. 7.30 og frem til kl. 9.00. Herefter lukkes havnen for biler. I kan ringe til pladsledelsen på 42766422 hvis I har spørgsmål.

Grill arrangement

Lørdag aften tænder vi grillen så der er mulighed for at grille medbragt mad og nyde det ved klubben i selskab med de andre sejlere.
Der er endvidere mulighed for at bestille aftensmad – bestilles samtidig med tilmelding af sejler på stævnets hjemmeside.

Bureauet

Bureauet, som befinder sig på 1. sal i klubhuset med indgang ad brandtrappe og dør i nordgavlen, har åbent fredag kl 17.00 til 20.00 og lørdag fra kl 8.00 og til 11.00. Her skal alle sejlere registrere sig.I ikke har bekræftet at have godkendt forsikring på den elektroniske tilmelding, skal det vises ved registrering.
Trænerbåde skal også registrere sig i bureauet,- husk at medbringe en VHF-radio pr. træner- RIB.

Husk, at det kun er Træner-RIB´s der kan godkendes til at fungere som sikkerhedsbåde under stævnet,- ikke forældre-RIB´s !

Vi glæder os til at se jer til 2017-sæsonens første optimist-stævne